הוראות רישום לקרוואנים – גרור סגור למגורים

הללויה מהיום 15/6/2022 לא צריך אב טיפוס לקרוואנים ביבוא אישי !

משרד התחבורע אוהב לסבך לנו את החיים כדי שלא נוכל לייבא בייבוא אישי ונאלץ לקנות במחיר מופקע מהיבואנים הישירים. הפקידים במשרד התחבורע מסתירים מאתנו את הוראות הרישום לקרוואנים – גרור מגורים סגור, הקיימות, ובכך הם מוכיחים את הבגידה שלהם באינטרס הציבורי! בדיוק בשביל זה אני פה! להילחם את מלחמת הקודש שלי נגד הפקידים המושחתים של משרד התחבורע. במקצועי אני מורה דרך לתיירים ובשנת 2007 עתרתי לבג"ץ 7006/07 נגד משרד התחבורע כדי שייתנו לי רישיון יבוא. במהלך 10 שנים בבג"ץ ואח"כ כדי לשנות את צו יבוא חופשי שהוא בעצם צו נגד היבוא החופשי, למדתי על הבגידה של משרד התחבורע ואבנר פלור סמנכ"ל תנועה בנו האזרחים. במהלך הדיונים למדתי מקצוע חדש יועץ רישוי ויבוא רכב וקרוואנים, ונשבעתי שעד יומי האחרון אלחם במושחתים הרשעים במשרד התחבורע לטובת עם ישראל!

השמן עם הכובע זה אני מוטי בר-נס , עם קבוצת תיירים על הר הזיתים והגמל קוז'אק

החגיגה שלי כי בעקבות הנחיית מנהלת אגף הרכב, מחלקת תקינה בראשות המהנדס ג'מיל אבו חלא יפרסמו הוראות רישום של קרוואנים שעשו אב טיפוס פרטני הייתה מוקדמת מידיי, המהנדסים באגף הרכב עשו שרירים ולא הסכימו לפרסם. סיבה עיקרית כי הם דואגים לפרטיות של המייבאים ולא רוצים לפרסם מספר שלדה , אז הצעתי להם שאני מתנדב לבוא לעבוד בשבילם ולמחוק בטוש שחור את מספר השלדה , כמובן הם לעגו לי. ממש הייתי שתי דקות מלהגיש עתירה.

אבל … להפתעתי הם מצאו פיתרון אחר, אולי כדי לסתום לי את הפה (להזכירכם במשך שנים הם הסתירו הוראות רישום פרטניות וכך לכל קרוואן נעשו לפעמים עשרות בדיקת אבטיפוס לחינם!!!) , ואולי כי הם משרתי הציבור הכי טובים בעולם (אל תצחיקו אותי) אבל.. הם מצאו פתרון כמו שזה נעשה לגבי חלקי חילוף שהולכים ישר למעבדת רכב כדי לקבל תקינה בלי לערב את הוד מעלתם המהנדסים הנכבדים ממחלקת תקינה. בעתיד הקרוב כל קרוואן ילך ישר למעבדת רכב לבדיקה פרטנית ללא צורך באבטיפוס, ללא צורך בשרטוט ואני מקווה במחיר מופחת משמעותי. אז תודה למהנדס ג'מיל אבו חלא שאולי הוא אשר הגה את הרעיון, בכל מקרה אם לא הייתי בועט להם בתחת זה לא היה קורה עד סוף העולם. אז שלא תגידו שאני לא עובד בשבילכם. אז הנה לינק לטיוטת הנוהל

לאחר כמה מכתבים "ואיום" בעתירה הואילה מהנדסת עינת סגל מנהלת אגף הרכב להסכים כי יפורסמו כל הוראות הרישום לקרוואנים כולל כאלה שנעשו ע"י מייבא קרוואן ביבוא אישי. אבל למרות שהיא הסכימה בפועל היא לא עשתה דבר ולכן הכנתי עבורכם את ריכוז הוראות הרישום לקרוואנים, ראו בהמשך.

אם יתמזל מזלכם ותמצאו את הקרוואן שאתם מייבאים ברשימה הזו , תהיו פטורים מהליך יקר ומייגע של בדיקת אבטיפוס במעבדת רכב.

הללויה היום 17/4/2022 חיפשתי הוראת רישום לקרוואן HOBBY והפלא ופלא מצאתי את הוראת הרישום שפרסם מהנדס עמירם אבן חיים לקרוואן שיובא בייבוא מזדמן (אישי). חסכתי למייבא 5,000 ש"ח הוצאות אב טיפוס, מהנדס , ואגרת הוראת רישום, וכמעט חודש בירוקרטיה מעצבנת. שלא תגידו שאני לא עובד בשבילכם! וכמובן תודה למהנדס עמירם אבן חיים שעושה עבודה נאמנה ומפרסם את הוראות הרישום.

מנהלת אגף הרכב לא הסכימה לבטל את הדרישות המוגזמת להתאמה לדגם, שכולל סוג + וריאנט + ורסיה – TYPE + VARIANTE + VERSSION, בטענה שזה מחייב אישור חקיקה וכי היא תציע זאת! אני ממש לא מאמין שבשנות חיי אזכה לראות שהיא תיזום כזה מהלך, במיוחד לאור העובדה שהתשובה הזו, ולכאורה, היא תשובה של בירוקרטים שרק רוצים להתעלל בנו! ועניין זה ייכנס בקרוב לתוך עתירה מנהלית. לצערי משאביי מוגבלים ואני חייב להגיש את העתירות במשורה.

אתם הבנתם את זה?! גב' עינת סגל ומנהל מחלקת תקינה מר ג'מיל אבו חלא רק מחפשים איך לסבך לנו את החיים, איך לגרום לנו ליותר הוצאות ואיך להעמיס יותר עבודה על הפקידים באגף הרכב. מהנדסת' עינת סגל את לא מבינה שככה כולם מפסידים? אנחנו נאלצים 5,000 ש"ח הוצאות על אבטיפוס, ולוקח כמעט חודשיים לסיים את התהליך שבמהלכם הקרוואן עומד ואסור להשתמש בו! וגם המהנדס הכי נחמד במחלקת תקינה עמירם אבן חיים נאלץ לעבוד הרבה כדי להוציא כל כך הרבה הוראות רישום.

מהנדסת עינת סגל ומר אדון מהנדס ג'מיל אבו חלא פקחו את עיניכם ! מה עושים מעבדות הרכב בבדיקת אב טיפוס של קרוואן ?! הם לא בודקים חוזק חומרים, הם לא בודקים עמידות בפני אש והם לא ממציאים את הגלגל ! הם באים עם סרגל מדידת אורך, ומאזני משקל כדי לשקול, וזהו!!! והכל כדי לאמת התאמה לטופס התקינה האירופי COC !!! אז למה מהנדסת עינת סגל ומר אדון מהנדס ג'מיל אבו חלא אי אפשר לעשות את בדיקת ההתאמה ישירות על מסמך ה COC, ולוותר את בדיקת אב טיפוס, ולחסוך את כל העצבים והבירוקרטיה המוגזמת של בדיקת "אב טיפוס" והתקנת הוראת רישום ישראלית. מדוע לא לבטל את כל הוראות הרישום לקרוואנים ולהתבסס ישירות על התקינה האירופית כפי שבאה לידי ביטוי בטופס ה- COC .

הערת אגב שטותית – אתם בוודאי תוהים למה אני מתייחס למנהל תחום תקינה "מר אדוני המהנדס" ג'מיל אבו חלא, ובכן גיליתי לפני שנם רבות שמנהל מחלקת תקינה הוא אדם רגיש מאוד לכבודו, והוא טוען שאני מדבר אליו לא יפה, אז מר אדוני המהנדס ג'מיל אבו חלא, אני מבקש להתנצל מעמקי נשמתי שפגעתי בכבודך הרגיש ולכן אני מכנה אותך מר אדוני המהנדס ג'מיל אבו חלא. יש עוד כמה פקידים בכירים שחושבים שאני מדבר לא יפה כשאני מכפיש אותם בתור מושחתים שבוגדים באינטרס הציבורי כמו מהנדס אבנר פלור סמנכ"ל תנועה, ומנכ"ל משרד התחבורע לשעבר עופר מלכה שפנו לפרקליטות כדי ללמד אותי הלכות ונימוסים ואיך מדברים עם פקידים מושחתים ולא מקצועיים שבוגדים באינטרס הציבורי. קיבלתי מכתב מאוד מאיים מעו"ד מני פילזר מנהל מחלקת נזיקים של פרקליטות ירושלים שאיים עליי בתביעת לשון הרע. ובכן עו"ד מני פילזר, גם אתה היזהר בלשונך וראוי שקודם תבדוק על מי אתה מאיים, שכם גם אתה הצלחת להכניס עצמך ברגע אחד לתוך הקבוצה הלא מכובדת של פקידים בכירים בשירות המדינה שפועלים נגד האינטרס הציבורי!!! ואתם הציבור בוודאי שואלים איך הוא מעז החצוף הזה מוטי בר-נס?! אז מה אם הוא היה רס"ן בצה"ל ובגיל 18 הוריד עם הצוות שלו 22 טנקים בסיני והוא לא מפחד מכלום ורק מאלוהים, אז מה אם הוא איש זקן שמחזיק מעצמו ?! חברים התשובה היא פשוטה מאוד! החוק מגן עליי! אני לא פוחד מכל הפקידים המושחתים שחושבים שהם יכולים לנצל את מעמדם כדי להתעמר בנו , ואני לא פוחד מתביעת לשון הרע ואני מעז לומר לפקידים כי הם מושחתים ובוגדים באינטרס הציבורי מכיוון שיש לי הוכחות נגד אותם פקידים שהם בדיוק כאלה – מושחתים , לא מקצועיים ובוגדים באינטרס הציבורי !

אני לא חושש מכיוון שדבריי אמת!

מייבא קרוואן ביבוא אישי מזדמן, אנא אני מבקש גם את עזרתך! אם יש לך הוראת רישום פרטנית שלא מפורסמת ברשימת הוראות הרישום , אנא שלח לי את הוראת הרישום, כמובן שאפשרי להוריד כל סימן מזהה פרטני, כדי שאוכל לפרסם את הוראת הרישום לכל עם ישראל. תודה מראש !

מהנדסת עינת סגל ומר אדוני המהנדס ג'מי אבו חלא אנא ! אני מזהיר אתכם כי אם לא אקבל במהרה את כל הוראות הרישום של קרוואנים, אני אגרור אתכם שוב לבית המשפט כדי שתסבירו לכבוד השופט מדוע אתם מתעמרים באזרח הקטן, מדוע אתם משתמשים בסמכותכם באופן לא חוקי, ומדוע אתם מעדיפים את האינטרסים של יבואני הרכב הישירים ומסבכים לנו את החיים בבירוקרטיה מיותרת?! מדוע אתם מחביאים את הוראות הרישום לקרוואנים באופן שאינו נגיש למייבא אישי / מזדמן של קרוואן – גרור סגור למגורים.

הוראות רישום קרוואנים שנת 2022

הוראות רישום קרוואנים מסודרות לפי שם מסחרי, סוג, ורסיה, וריאציה, שנת ייצור, יצרן (תוצר), מספר הוראת רישום של מחלקת תקינה . לצערי הרב ולדעתי חלק גדול מהוראות הרישום עדיין מוסתרות ע"י אגף הרכב שלא רוצה לתת לנו את כל המידע של הוראות רישום שברשותו. אבל אל תדאגו אני אוציא מהם את כל המידע – פניתי בבקשה לקבלת מידע ע"פ חוק חופש המידע וביקשתי לקבל את כל הוראות הרישום, ואני מקווה בקרוב לקבל את כל הוראות הרישום שיש בידי אגף הרכב ותחום תקינה, ואז אני אפרסם כאן את כל הוראות הרישום הקיימות.

הוראות רישום קרוואנים 2022

הוראות רישום קרוואנים 2021

הוראות רישום קרוואנים שנת 2020