אבא טיולי ג'יפים 1800-2000-32

מוטי 050-9009700 [email protected]

יעקב 050-8104525

הרכב שלי – לנדרובר דיסקברי 4, הרכב הכי נוח והכי מתאים לטיולי ג'יפים עד 6 נוסעים

דרך בורמה טיול ג’יפים

ג'יפ CJ8 אספנות. טיול ג'יפים ב- דרך בורמה חייב רק ג'יפ פתוח ! 7 נוסעים

דרך בורמה הישראלית, נסללה כדי לעקוף את לטרון ואת שער הגיא שהערבים במלחמת השחרור הצליחו לחסום, כדי לפרוץ את המצור על ירושלים. הדרך נסללה מהגזרה של חטיבה 7 במערב, מושב בקוע של היום, לגזרה של חטיבת הראל במזרח והייתה מאמץ מטכ"לי והשתתפו בסלילה גורמים רבים. חיילי חטיבת הראל שבסיסם היה בקריית ענבים קראו לדרך בורמה דרך הראל, חיילי חטיבה 7 שבסיסם היה בחולדה קראו לדרך בורמה דרך 7, אבל היה זה העיתונאי קנת בילבי שכינה את הדרך שפרצה את המצור על ירושלים – דרך בורמה. הוא השתמש במונח צבאי ממלחמת העולם השנייה עת בנות הברית בהתקפת הנגד מול היפנים בדרום מזרח אסיה סללו דרך עוקפת באורך של 1,200 ק"מ בעוד דרך בורמה הישראלית 12 ק"מ אם מוסיפים את הקטע שכבר היה סלול אז 18 ק"מ .

המשוריינים ממלחמת העצמאות, ליד אנדרטת הפורצים. ניתן לראות אותם מיד אחרי מחלף שורש כביש מס' 1 רק לכיוון ת"א.
בתוך המשוריין, מולטימדיה כולל תזוזות וקולות ירי – גן לאומי חאן שער הגיא. חובה לבקר !

טיול ג'יפים בדרך בורמה – נפגשים בלטרון, כמובן אני ממליץ בפה מלא לבקר באתר לטרון, אבל זה כבר סיפור אחר. השיירות במלחמת העצמאות היו מתכנסות כמובן בחולדה, לטרון הייתה בידי הירדנים. נוסעים על הכביש עד נווה שלום ונכנסים לשטח לטיול ג'יפים, כמובן שניתן גם להיכנס דרך מצפה הראל, ולהתחיל את הטיול ג'יפים ממצפה הראל. או אפשרי מאנדרטת הפורצים כדי לבקר את המשוריינים שבתמונה.

הדרכים סלולות היטב ובחלקן אפילו אספלט ואין כל הרגשה שאתה בטיול ג'יפים . המקום היחידי שממש מרגישים שטח "טיול ג'יפים" זה הקטע המקורי היחידי שנותר ונקרא "הסרפנטינות" וזאת כמובן בגלל העקלתונים שבו.

משאית ספארי 30/45 מקומות

לכל טיול שטח – לגיבוש לחוויה מיוחדת בת מצווה / בר מצווה טיולי בית ספר משאיות ספארי שה הדבר הכי מדליק. אפילו שנוסעים על הכביש זו חוויה מיוחדת .

משאית ספארי 30 מקומות מתחת למיצד זוהר – דרום יום המלח
משאית ספארי 45 מקומות נחל ארדון – מכתש רמון

מרסבא – המנזר בלב מדבר יהודה טיול ג'יפים

טיול ג'יפים הכי שווה בישראל למנזר מרסבא. הכי מפנק נסיעה בדיסקברי 4
טיולי ג'יפים גם עבור צלמים

חמורים מגיעים למקומות שג'יפים לא יכולים, עבדכם הנאמן עם לקוחה מול מרסבא
טיול ג'יפים למפל הכי גבוה בישראל – נחל קדם. אני והדיסקו שלי
סברבן בשלג- הסעות בשלג בכל מצב – טיולי ג'יפים בשלג

למה קוראים לעסק שלי "אבא טיולי ג'יפים"

אבא טיולי ג'יפים, זה העסק שלי – מוטי בר-נס. אני קורא לעסק שלי "אבא טיולי ג'יפים" על שם אבא שלי אברהם ברנס, שהיה נהג משאית בסיני, עבד בקו בר לב ובביצורים עבור הצבא בסיני. אבא שלי לימד אותי לאהוב טיולי ג'יפים / שטח עוד מילדותי. עד 1967 כל החופשות המשפחתיות שלנו היו בצפת אצל החבר של אבא מחטיבת יפתח, ומיד אחרי מלחמת ששת הימים, כאשר אבא התחיל לעבוד בסיני כל החופשות המשפחתיות וכל רגע פנוי הייתי יורד לסיני לאבא שלי. היו אלו טיולי ג'יפים קסומים לעולמות יפהפיים. הכי אהבתי את הפיורדים ליד ראס מוחמד, ובמיוחד Marsa Breka Sinai. היינו עושים את הדרך עם רכב צבאי מסוג קומנדקר , הדרך הייתה חולית ואין נסיעה שלא שקענו בחול הרך לפחות פעמיים בכל כיוון, ביטולי ג'יפים שאני עושה אין דיונות ואין חול רך וכמעט לעולם אין מצב של שקיעה בחולות. נו טוב פעם אחת שקעתי ליד החוף בזיכרון יעקב, אבל הצלחתי לחלץ עצמי לבד. המרחק בקו אווירי 15 ק"מ בלבד אבל הנסיעה הייתה מאתגרת במיוחד שלא משנה איך נוסעים ומי הנהג תמיד שוקעים בחול הרך וצריך לדחוף , בקיצור 15 ק"מ בקו אוויר , 30 ק"מ בשטח משהוא של כמעט שעתיים נסיעה לכל כיוון בקומנדקר המקפץ. ואז כשמתקרבים למרסא מראה הפיורד הנהדר והדיונה הענקית שנשפכת לתוך המים העמוקים הכחולים עד אינסוף תמונה שחרוטה בי עד היום, ואשר לצערי אין לי כל תמונה פיזית, ללא ספק בהזדמנות הראשונה אני צריך לנסוע לשם. הטיולים האלה עם אבא שלי, שחסר לי כל יום מאז הוא נפטר בשיבה טובה, הביאו אותי לפני שנים רבות לקרוא לטיולי הג'יפים שלי "אבא טיולי ג'יפים" .

אברהם ברנס אבא שלי בשנת 2014 בירושלים. נולד 1923 בנגאזי לוב נפטר 26.2.2014
מרסא בריקה ליד ראס מוחמד סיני