"קמפר" מעונוע בעברית באנגלית של אנגליה CAMPER בארה"ב TRUCK CAMPER

יש עוד ביטוי RV זה אנגלית אמריקאית RECREATIONAL VEHICLE

ועוד ביטוי אמריקאי לכל המשפחה של הקרוואנים TRAILER – גרור , כמו ע"פ משרד התחבורה קרוואן – גרור מגורים סגור. בקיצור המון הגדרות לכיף אחד גדול לקחת את הבית לכל מקום כמו צב.

קמפר- משמעו תא נוסעים נייד, שמתלבש על הטנדר מאחור, והופך את הטנדר למוטורהום, או מעונוע בעברית. התמונות ממחישות היטב את הרעיון הוותיק הזה להפוך טנדר למוטורהום / קמפר / RV.

תא המגורים לא מחייב רישוי ממשרד התחבורה ורישוי בכלל. אבל אם מביאים אותו ביחד עם הטנדר צריך לזכור שגם במכס וגם במשרד התחבורע יערימו עליכם קשיים. ולכן יש לשחרר אותם כשני פריטים נפרדים , עם שני שטרי מטען נפרדים, ושתי הצהרות יבוא (רשימון יבוא), למרות שבפועל זו יחידה אחת שנוסעת ומובלת בהובלה ימית כמקשה אחת ביחד. לא להסכים להצעת עמיל המכס לשחרר בהצהרת יבוא אחת! ראו הוזהרתם!!! החבר מאיר מאילת עשה מלאכה טובה נגד משרד התחבורע כשאלה הערימו עליו קשיים , הוא הצליח בעתירה וייבא את הקמפר בנפרד אבל זה עלה לו 25,000 ש"ח הוצאות משפט. העניין הזה ופנייה לקבלת מידע הביא אותי לפרסם את כל הנתונים לגבי יבוא קמפר. ולא לתת לכם ליפול בידיים של הרשעים ממשרד התחבורע ורשעות המיסים.

אם הרשעים במשרד התחבורע או ברשעות המיסים עושים לכם בעיות זה הזמן לפנות ליועץ רישוי וייבוא רכב מוטי בר-נס 050-9009700 , אנא רק בשעות משרד רצוי בווטאסאפ כולל מסמכים.

קמפר – תא נוסעים מורכב על טנדר CAMPER
קמפר על ג'יפ גלדיאטור
קמפר – תא נוסעים על טנדר מבט מבפנים

אף אחד לא אוהב לשלם מיסים, אבל אנחנו עושים זאת כי זה החוק, ואני עושה זאת בגלל שאני אוהב את מדינת ישראל מולדתי ובכל רגע אשמח לשלם בחיי להגנתה ובוודאי לשלם בכסף. אבל את רשעות המיסים אני ממש לא אוהב, לצערי בעלי התפקידים ברשעות המיסים לא רק שלא סופרים את האזרח הקטן אלא ברוב רשעותם הם מתייחסים לכל אזרח כפושע שצריך להוכיח את צדקתו. נדהמתי איך בוועדת הכלכלה של הכנסת היועמ"שית עו"ד עינבל קורקוס פנחס האשימה את כל מייבאי הרכב בזיוף חשבוניות. ובכן עו"ד עינבל קורקוס פנחס תרשי לי לבוז לך מעמקי נשמתי ולהודיע לך שאת לא ראויה לתפקידך. וגם יש עוד רשעים ברשעות המיסים שחושבים שהם יודעים הכל ומותר להם להתעמר באזרח הקטן כמו רו"ח אתי אסולין ורו"ח מאיר אינהורן בעניין החזרי מע"מ. והכי חמור היחס המשפיל שזכיתי בבית המכס בחיפה מגב' גילה אפטוב ופקיד המכס מרק בעת שניסיתי לשחרר את הרכב שלי שייבאתי ביבוא אישי.

לענייננו המכס לא נותן שירות כנדרש ולא עוזר לאזרח הקטן בהסבר איך משחררים ביבוא אישי, האמת שהרשעים ברשעות המיסים במכס עושים ככל יכולתם למנוע מהאזרח הקטן לשחרר בעצמו ביבוא אישי והם אונסים אותו להשתמש בשירותים של עמילי מכס וזאת כדי לחסוך מהם את הטרדה במפגש עם האזרח הקטן והמאוס עליהם.

בשביל זה יש לכם אותי, אני בשמחה רבה אעלה על המוקד כל משרת ציבור שמשתמש בסמכותו כדי לטרטר אתכם.

תעריף המכס לקמפר – תא מגורים המורכב על רכב הינו 8708999000/3 . תודה לחבר מאיר זמזליג שנאלץ לסבול בגלל הרשעים במכס ובמשרד התחבורע בעת שחרור הקמפר שלו מצ"ב אישור שנתן לי לגבי תעריף המכס לקמפר .

ועכשיו התחיל המסע למצוא האם הקמפר חייב ברישיון יבוא או לא. כמובן שפניתי למשרד התחבורה אבל אלה הפנו אותי לעמיל המכס, ולבסוף עמיל המכס שלי ארז מחברת אלאלוף, אני מת עליהם, ממש מקצועניםץ שלח לי את התשובה כי אין צורך ברישיון יבוא לקמפר – תא מגורים שמורכב על רכב

ועוד דוגמה לקמפר מתורכיה