אני מכור ללנדרובר דיסקברי 4, יש לי שניים כאלה רק לשימושי האישי, ראו תמונות למטה – לנדרובר דיסקברי 4 אחד שחור נרכש בארץ מהיבואן, והלנדרובר דיסקברי 4 השני אפור נרכש בחו"ל ביבוא אישי. אם אחד תקוע מכל סיבה שהיא, בפעם האחרונה זה היה חוסר בחלק, יש לי רזרבי. כמובן שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו שני לנדרוברים דיסקברי 4, אבל בשבילי הלנדררובר דיסקברי 4 זה כלי העבודה שלי להדרכת טיולים לכן אני לא יכול להרשות לעצמי להישאר בבית ללא לנדרובר דיסקברי 4.

יש הרבה בעיות לרכב הזה, והתחזוקה מאוד יקרה, אבל כאמור אני מכור ללנדרבור דיסקברי 4. ולמרות שהנסועה שלי היא כ 50 אלף ק"מ בשנה , ורק במזל, לא סבלתי כמו חבריי שהלך להם מנוע בדיסקברי 4 שלהם.

החברים תבעו בתביעה ייצוגית את חברת המזרח יבואנית לנדרובר יגואר בכלל ודיסקברי 4 בפרט, ולא תאמינו אחרי 3 שנים הם זכו. חברת המזרח נאלצה להגיע להסר.

חברת המזרח יבואני לנדרובר ויגואר הודיעה כי היא הגיעה להסדר של פשרה בעקבות התביעה הייצוגית נגדה, זה סוג של מכבסת מילים שהיא הפסידה במשפט, והיא מוכנה לשלם עלות החלפת מנוע כולל חלקים ועבודה. זה אומר הפסד מוחלט! חבל שהחברים היו צריכים לסבול 3 שנים , במקום שלנדרובר תודה בכישלון של המנועים שלה.

הלך מנוע? כמו שאומרים הגששים

הלך מנוע ללנדרובר דיסקברי 4 שלך , מגיע לך החזר כספי מלא מחברת המזרח, יבואני לנדרובר דיסקברי 4 לישראל.