יבוא אישי של מונית – זו ההתמחות שלי. הכי כדאי לייבא מונית בת שנה וקצת. לא שאתם מרוויחים כסף כדי למכור את הרכב אבל אתם מוציאים פחות כסף מהכיס. בקרוב אחליף את הנוהל של רכב אשכול עם מונית למרות שהנוהל זהה.

יבוא מונית זה בדיוק כמו רכב אשכול אבל צריך אישור שיש לכם מספר מונית מדליה וכי שולמה אגרה

מונית – נתחיל מהסוף

איך משנים ייעוד של מונית לרכב פרטי – האמת מאוד פשוט אבל כדי לעשות שינוי ייעוד ממונית לרכב פרטי צריך לעשות בדיוק מה שכתוב בנוהל הזה . תודה לקטי מורלי שהוציאה נוהל, אם כי בנוהל שלה אין התייחסות לתשלום מיסים נדחים.

א. לשלם את המיסים הנדחים, ולהסיר את מגבלת המכס על שקיימת על המונית וכל רכב אחר שקיבל הנחה ממכס ומס קניה. מיסים נדחים אלה המיסים שנותרו על המונית. רושמים בגוגול "חישוב מס על רכב שנקנה בפטור ממס או בהנחה" ומגיעים לאתר של רשות המיסים. מקבלים שם שובר לתשלום באינטרנט ובאמת זה יכול לקרות תוך שעות. כל הכבוד למכס על השירות היעיל.

ב. לפרק את המונה

ג. להוריד כל סינמני הכר של מונית – דהיינו, להוריד את הכובע, להוריד שילוט בכל מקום שרשום מונית או את מספר המונית או את חברת המוניות בה המונית הייתה רשומה.

ד. למלא תצהיר בדבר הסרת מונה + סימני היכר . להחתים עורך דין לאישור החתימה. אפשרי בכל מזכירות בית משפט יור זול – רק 50 ש"ח

ה. להכין את "המדליה" של מספר המונית וכל המסמכים לגבי הבעלות על מספר המונית. אם המספר לא בבעלותך צריך ייפוי כוח מבעל המספר.

ה. לקבוע תור במשרד רישוי מחוזי רצוי מאוד באפליקציה MYVISIT בסוג שירות יש לבחור "רישיון רכב למונית" . ממליץ לא משרד הרישוי בחולון, משרד רישוי חולון עם השירות הכי גרוע בעולם! ממליץ ירושלים. אפשרי גם בטלפון 5678 * בד"כ אין בעיה עם תורים בשירות "רישיון רכב למונית".

נוהל שינוי ייעוד ממונית לרכב פרטי – תשלום מיסים נדחים