חברים אנא בואו לתמוך בי בבית המשפט העליון עע"מ 6378/22. דיון ביום שני 30/10/2023 בשעה 9:00. מוטי בר-נס נגד משרד התחבורה , פרטים על האולם והשופטים יפורסמו בהמשך.

אני צריך את עזרתכם בבית המשפט כדי שהשופטים יתרשמו שזה נוגע לכלל האזרחים ולא רק לי.

מירי רגב שרת התחבורה ביטלה את השירות הטלפוני במשרדי הרישוי

למה מירי רגב למה את פוגעת באזרחי המדינה , למה את גורמת לנו לבזבוז ימי עבודה רק כדי לקבל שירות במשרדי הרישוי. מדוע ביטלת את השירות המצויין שחסך לאזרחי המדינה מאות מיליוני שקלים הזמן המבוזבז של 3 מיליון אזרחים שנאלצים להגיע למשרדי הרישוי ולבזבז חצי יום עבודה.

הגשתי עתירה מינהלית 1176-01-22 אבל כבוד השופט אברבנל פסק נגדי ואף קבע לי הוצאות. נציגי הפרקליטות ומשרד התחבורה הצליחו להטעות אותו ולשכנע אותו שזה משימה בלתי אפשרית לתת שירות פרונטאלי ושירות טלפוני בו זמנית, וכי מדובר על הוצאה כספית אדירה. הרי זה שקר וכזב בכל משרדי הממשלה נותנים שירות פרונטאלי וטלפוני. הכי מעצבן כאשר מגיעים למשרדי הרישוי חתי מהזמן הפקידות נותנות שירות טלפוני אבל רק למקורבים.

בלחצה של העתירה משרד התחבורה הקצה לי פקידת רישוי הכי בכירה באגף הרישוי שתיתן לי שירות כמעט לכל הבעיות שיש לי. אבל אני דואג לכל האזרחים במדינה, ובכמה נושאים היא לא מטפלת.

ערערתי לעליון עע"מ 6378/22 דיון ביום שני בשעה 09:00 30/10/23 אנא אני מבקש מכם לבוא לתמוך בי בדיון. אם בדיון יהיו מאה אזרחים שתומכים בי בית המשפט יתרשם שזו בעיה אמיתית ולא רק שלי אישית.