הצלחתי לבטל את החובה לבצע בדיקת אב טיפוס לקרוואנים

אבל משרד התחבורע דורש אגרת אב טיפוס ! למה ?

לא עושים כלום אבל דורשים אגרה? זו שערוריה שאני מבקש לבטל!

הזמנה לדיון בית משפט עליון,  יום רביעי 22 נובמבר 23 בשעה 11:30 

עע"מ 3498-23    נגד משרד התחבורה

בעניין חובת תשלום אגרת אב טיפוס לכל קרוואן / רכב  המיובא ע"י יבואן,

בפועל כמו אגרת יבוא, ולא רק עבור אב הטיפוס הפרטני.

אנא עזרו לי לתקן את המחדל , נוכחותכם בבית המשפט תתמוך בי. 

נא להודיע לי על השתתפות למקרה שהדיון יתבטל בגלל המצב .

עעמ 3498-23 ברנס נ משרד התחבורה בגין חיוב אגרת אב טיפוס לכל קרוואן כמו אגרת יבוא

תשובה לערעור ביטול אגרת אב טיפוס

25243-12-22 עתמ נגד משרד התחבורה בגין תשלום אגרת אב טיפוס למרות ביטול החובה לבדיקת

תשובת משרד התחבורה למה משלמים אגרת אב טיפוס, למרות שהבדיקה בוטלה

מחלקת תקינה במשרד התחבורה תעשה ככל יכולתה למרר לכם את החיים, היא תמציא לכם כל מיני המצאות איך לסבך אתכם ואיך למנוע מכם לפעול בקלות ובחופשיות! ועדות רבות הוקמו, אבל הפקידים במשרד התחבורה מסמסו הכל , וגם את הדוח האחרון של פרופסור זליכה בדוח הועדה לבדיקת התחרותיות  בענף הרכב בישראל   הצליח הגיס החמישי של יבואני הרכב במשרד התחבורה מר אבנר פלור למסמס ולפגוע בתחרות בענף הרכב.

מבקר המדינה במרץ 2022 הוציא דוח בעניין אבל מר אבנר פלור ושאר הפקידים במשרד התחבורה בכלל לא מתרגשים מזה, הרי הם מקושרים היטב לשרי התחבורה מהליכוד, ולכאורה יש להם כוח ששרי התחבורה מתבטלים בפניהם.

עבדכם הנאמן לא מקושר לליכוד, למרות שבעברי הייתי חבר במפלגה, כאשר זו פעלה לטובת כלל האזרחים ולא רק למען  ביבי נתניהו,  ולמרות שאבי היה לוחם באצל, היה תומך נלהב של חירות ואח"כ הליכוד. אני מאמין בצדק באמת בזכויות כלל הציבור ולא רק של פוליטיקאים מושחתים ועושיי דברם פקידים מושחתים שעושים ככל יכולתם לביתם ולסבך את האזרח הקטן לטובת בעלי ההון – יבואני הרכב הישירים.  עשר משפחות שולטת בכל ענף הרכב רק תודות לפקידים המושחתים האלה.

אבל  כחייל של ישראל, כמי שנשבע להקדיש את חיי לטובת אזרחי המדינה אני נלחם ככל יכולתי נגד המושחתים במשרד התחבורה ומשתפי הפעולה שלהם. אחד כזה הוא מנהל תחום תקינה שעושה הכל רק כדי לפגוע באזרחים והוא עוזר רק למי שחשקה נפשו. ואחד התעלולים האחרונים שלו זה לחייב אגרת אב טיפוס לכל קרוואן שמגיע לישראל למרות שאב טיפוס, כשמו כן הוא הקרוואן הפרטני הראשון שמגיע לישראל מאותו דגם.

פניתי  למנהלת אגף הרכב וללשכה המשפטית אבל הם תמכו ברעיון של הטלת אב טיפוס לכל יבואן ולכל לכל אב טיפוס. ובלית ברירה וכפי שעשיתי כבר הרבה פעמים פניתי לחפש צדק בבית המשפט .

25243-12-22 עתמ נגד תשלום אגרת אבטיפוס לכל גרור

כהרגלם היועמ"שים בלשכה המשפטית במשרד התחבורה לא ממהרים להשיב, אבל בסוף נתנו את התשובה הבאה. ראוי לציין כי הודו כי עשו טעות שחייבו את אותו יבואן על כל קרוואן באגרת אבטיפוס למרות שהוא הביא יותר מקרוואן אחד. טענו שזה נעשה "בשגגה" אבל כמובן שהם משקרים במצח נחושה, שכן מחלקת תקינה התעקשה על כך שוב ושוב וביטלה את רישיונות היבוא בגין שלא שימתי אגרת אב טיפוס וכאשר רשמתי "שולם במחאה" איימו עליי שיבטלו לי את בקשות רישיון היבוא.  מצ"ב התשובה שלהם .

009 תשובה אגרת אב טיפוס 15.3

מחלקת תקינה הצליחה לעבוד על הפרקליט הנחמד מג'יד בוטרוס (התנהג ממש יפה עד כה) , ולתת לו להאמין כי הדרישה לאגרת אבטיפוס נוספת לאותו יבואן נעשתה בשגגה. תוך התעלמות שקיבלתי עונש על שלא שימתי אגרה, בוטלה לי הבקשה לרישיון יבוא, וכאשר כתבתי "שולם במחאה" איימו עליי לבטל את בקשת הרישון.

010 הצעת בית המשפט למשוך העתירה

011 תשובת העותרים להצעת