אכן הגיע הזמן לעדכן את חוק הרישוי, משרד התחבורע בראשותו של הגיס החמישי מר אבנר פלור עשה ככלי יכולתו כדי למנוע את התחרות בענף הרכב, ועכשיו בלית ברירה הפקידים העצלנים החליטו לבצע את הוראות מבקר המדינה ולתקן את חוק הרישוי .

הנזוקיה מר אבנר פלור שפגע בתחרות בענף הרכב במשך 15 שנים והיה צריך להעיף אותו ממשרד התחבורה קיבל קידום לעשות נזקים במינהל תשתיות. פקיד אפור ללא מעוף שהיתרון היחידי שלו שהוא מלחך פנכה שיעשה כל מה שיגידו לו המושחתים מלמעלה שמינו אדם ללא כישורים רק כדי להפוך אותו לבובה שיוכלו לשלוט בו.

" אנשי הלא " במשרד התחבורע, וכהרגלם, עושים הכל כדי להחריב את התחרות בענף הרכב וכדי לפגוע באזרח הקטן, הרי אנחנו מפריעים להם את מנוחת התה שלהם, והם משמשים כגיס חמישי ליבואני הרכב שמזמינים אותם לכנסים ולתערוכות נוצצות. עכשיו במסגרת תפקידם "וכדי להגביר את התחרות בענף הרכב " הם עושים בדיוק ההיפך ורוצים לבטל את האפשרות של עוסק לייבא 6 קרוואנים / טרקטורים בשנה. הם רוצים להגביל רק ליחידה אחת! בקיצור למרר ולהקשות לנו את החיים!

למה מה זה מפריע להם שעוסק ייבא 6 קרוואנים בשנה?!

פגיעה נוספת זה המעבר מהמערכת של יבוא מסחרי כיבואן מזדמן שפטור מתצהיר, ואשר מנהלת תחום יבוא גב' כרמית אפלמן תותחית העל נותנת לך רישיון תוך יום יומיים. ולא כמו הפדלאה סימה ראובן ביבוא האישי שאוהבת למרר לאנשים את החיים ואצלה תקבל רישיון רק אחרי כמה שבועות.