משרד התחבורע רע למדינת ישראל ולאזרחיה
בגלל משרד התחבורע אזרחי מדינת ישראל מבזבזים מיליוני שעות עבודה בהמתנה בתורים של משרדי הרישוי!
בגלל משרד התחבורע אין תחבורה ציבורית נאותה למרות השקעות מליארדים בהשקעות ראוותניות בזבזניות
ואני האזרח הקטן מוטי בר-נס (110 ק"ג) לא אעזוב אתכם עד יום מותי, עד שלא אצמצם את התורים האלה למשהו הגיוני!
למה מרבית עובדי משרד התחבורע הם נגד האזרח הקטן, וכמעט כל בקשה שאני ביקשתי מהם קיבלתי תשובה שלילית!
מה הפלא שאני מכנה את עובדי משרד התחבורע "אנשי הלא"
למה משרדי הרישוי לא נותנים שירות בטלפון?!
נא הצטרפו למאבק תשקיעו 2 דקות להצטרף, לינק לעצומה , יש ללחוץ על הלינק ולמלא את הפרטים
יסדתי בתאריך 22/10/2021 את עבר"י – עמותת בעלי רכב ישראליים . אנא הצטרפו לעמותה לא עולה כסף להצטרף ואני מייצג אתכם מול משרד התחבורע חינם. תנו לי עוד כשבועיים להרים אתר וטופס הצטרפות.
למה משרד התחבורע – אגף הרישוי לא מציינים את תאריך ייצור הרכב ברישיון הרכב ?
זה ברור , בכך הם עוזרים ליבואני הרכב להסתיר את האמת! לאחרונה ובגלל מלחמת חרבות ברזל אישר משרד התחבורע בהליך של הוראת שעה כי היבואנים רשאים לרשום רכב בן 15 חודשים כרכב חדש, ולא רכב בן 12 חודשים. זה צעד סביר ומקובל עליי מאוד. לדעתי כדי להוריד את מחירי כלי הרכב בישראל צריך לאפשר יבוא רכב עד 3 שנים ולא עד שנה אחת. אבל זאת בתנאי שגיל הרכב יהיה ברור לכולם!
במצב הנוכחי רכב משנת 2023 יכול להירשם כרכב משנת 2025 מכיוון שמשרד התחבורה לא מסכים לרשום את תאריך הייצור ברישיון הרכב אלא רק את תאריך הרישום של הרכב. העניין הולך ומסתבך כאשר בוחנים את נושא המחירונים, גם שם רכב משנת ייצור 2023 יירשם כרכב משנת 2025.
בכל העולם רושמים ברישיון הרכב את תאריך הייצור ! למה רק בישראל לא ?!
127-24 תלונה נגד משרד התחבורה בגין אי רישום שנת ייצור ברישיון הרכב
אם היה לי מספיק כסף הייתי עושה עתירה נגד משרד התחבורע בעניין, אבל לצערי אין לי, ולכן אני פועל בעזרת נציב תלונות הציבור ומבקר המדינה. לצערי כוחם של אלה מצומצם ולמרות שהם יודעים בדיוק את הכשלים החמורים של משרד התחבורע, ולמרות שהם הוציאו דוח פרטני בעניין, הרי הם לא אוכפים המלצות נגד משרד התחבורע!
דעת הציבור לא מענייננת את משרד התחבורע
לשרת התחבורה יש וועדה מייעצת ליבוא רכב אבל השרה כל כך חכמה שהיא מעולם לא השתמשה בשירותיה. ולציבור אין נגישות לנציגי הציבור.
YNET 2022 תשכחו משנת מודל בריישון הרכב
גלובס 2021 הסוד הכמוס של תאריך ייצור רכב
2009 כלכליסט – למה לא רושמים תאריך ייצור ברישיון הרכב
YNET 2022 גם ברישיון רכב צמה לא נרשם תאריך ייצור
אין לרשום תאריך ייצור ברישיון הרכב – הוראות נוהל איגוד קציני הבטיחות
מבקר המדינה תקציר דוח התחרותיות בענף הרכב מרץ 2022
לפני הכל אני חייב לציין את הצדיקים הטובים שאני מכיר , מצ"ב מכתבי תודה. אני מתלונן סידרתי, משרד התחבורע הצליח להוציא ממני את כל העצבים שיש בי! אבל כאשר אני פוגש משרת ציבור שעושה עבודתו נאמנה , אני לא מחרישם, וכמו שאני מתלונן ככה אני גם כותב מכתב תודה.
גב' כרמית אפלמן – מנהלת תחום יבוא אגף הרכב
126-24 מכתב תודה והערכה כרמית אפלמן ובקשה לעודד יבוא אישי של רכב
גב' אורה דהן – משרד רישוי בית שאן
145-24 מכתב תודה והערכה גב אורה דהן משרד רישוי בית שאן
גב' קטי מורלי – מנהלת תחום יבוא, זוכה ממני למכתב תודה והערכה בזכות מהירות התגובה שלה. יש לה ידע עצום והיא הייתה ראוייה להיות מנהלת אגף הרישוי בזכות הידע ולא יוסי ניזרי שפשוט אין לו ידע בסיסי בחוק , אבל לצערי גם היא חולה "במחלה" של הרבה משרתי ציבור שהם לא מבינים את צרכי הציבור, והם מעדיפים את השררה והפרשנות המחמירה לחוק.
אלופת האלופים במשרד התחבורה בלשכה המשפטית היא עו"ד דנה עסיס שנער!
היא הזמינה אותי לדיון במשרדה ואמרה לי בפה מלא , אני לא אסכים כי נגיע לבית משפט! את כל הבעיות אנחנו נפתור בלי בית משפט! לצערי הרוב המכריע של הפרקליטים בלשכה המשפטית במשרד התחבורע פשוט מתעלמים "מנודניק" כמוני, ובסופו של יום במקום לדבר איתי במשרד אנו נפגשים בבית המשפט שוב ושוב.
16-133 מכתב תודה והערכה עוד דנה עסיס שנער
בגדול הלשכה המשפטית במשרד התחבורע היא נגד הציבור, היא לשכה של פרקליטים שבוגדת באינטרס הציבורי משיקולים זרים. לדוגמה היועמ"שית הפורשת 2023 מלי סיטון היא דמות אנמית שבפגישה מקרית באזור המגורים שלנו נוכחתי שאין לה יכולות בסיסיות. היא התעלמה מכל בקשה שלי, ותרמה באופן אישי לעובדה שהגשתי עשרות רבות של עתירות נגד משרד התחבורע ! חבל שלא לקחה קורס קצר במתן שירות ונאמנות לציבור מעו"ד דנה עסיס שנער.
20-044 מכתב תודה והערכה גב קטי מורלי – המתחיל במצווה אומרים לו גמור
22-028 מכתב תודה והערכה גב לירון ביטון אגף הרישוי
גב' גילה נרקיס מנהלת משרד הרישוי בקרית ארבע , היא בכלל עובדת המועצה, אבל היא משרתת ציבור ברמה אחרת! היא אלופה בהפעלת מערכת המחשב של משרד הרישוי ואלופה בלתקתק את העבודה. אז אם אתם ממהרים וצריכים שירות יעיל ומהיר ולא יכולים להמתין שבועיים לתור במשרד הרישוי הקרוב אליכם, שווה לנסוע עד קריית ארבע היא חברון כדי לקבל שירות.
20-106 מכתב תודה והערכה גילה נרקיס משרד רישוי קיריית ארבע
משרד הרישוי המחוזי בתלפיות – המשרד הכי נחמד בישראל עם הצוות הכי מקצועי והכי נותן שירות, לעומת משרד הרישוי בחולון המשרד הכי מושחת הכי גרוע בעולם, אמנם זה המשרד עם הכי הרבה פעילות אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות המחפירה של נותני השירות שם.
23-001 מכתב תודה והערכה גב בתי מזרחי משרד רישוי מחוזי ירושלים
גב' אלה גורוחובסקי – תותחית על! ידע מקצועי שאין כמוהו לאף אחד בישראל! הלוואי ותהיה מנהל משרד הרישוי. לצערנו זה לא יקרה כי המינוי הוא פולטי .
21-170 גב אלה גורחובסקי מכתב תודה והערכה
הצוות הנהדר במשרד הרישוי המחוזי – גב' מאי עדיקה, גב' הילה הובל, גב' בתי מזרחי, גב' שושי סעדון, גב' סופי בן גיגי . רציתי להביא להם פרחים תודה על העבודה הנהדרת שלהן אבל הורו לי כי אסור להן לקבל מתנות! אמרתי כולה פרח 10 שקלים – תראו כמה ביבי קיבל מיליוני שקלים .
20-131 מכתב תודה והערכה גב הילה הובל משרד רישוי מחוזי ירושלים
גב' שירי שמחון ממשרד הרישוי באשקלון , היא עוד דוגמה למשרתת ציבור במשרד רישוי קטן – אשקלון, שתעשה הכל למען האיש הקטן שמכתת רגליו כדי לקבל שירות ממשרד הרישוי. היא לא נותנת לשום מכשלה לתת את השירות, היא תהפוך עולמות בשבילך!
20-118 מכתב תודה והערכה גב שירי שמחון – משרד רישוי אשקלון
המנכ"ל הפורש עוזי יצחקי ולמרות הכתבה המפורסמת בטלביזיה, כל מה שביקשתי ממנו הוא התייחס אליי באופן אנושי הכי מכובד והכי יפה שיכול, ואני כידוע לא מבעלי ההון, לא איש אקדמיה, לא קשור לפוליטיקה, רק עם תעודת נמ"ר – נודניק ממדרגה ראשונה. בתקופתו כמנכ"ל ובמיוחד כסמנכ"ל הבחנתי בתופעה בלתי מוסברת שהפקידים תחתיו פשוט לא עושים מה שהוא אומר להם לעשות. לדוגמה יועמ"שית אגף הרכב עו"ד שרית זוכוביצקי, נתן לה הסמנכ"ל הוראה מפורשת לא לערב את גף קציני בטיחות ! בעניין דרישתי לבטל חובת קצין בטיחות לרכבי סיור, מה עשתה הגברת הנכבדה, היום שופטת תחבורה, דבר ראשון היא ערבה את גף קציני תחבורה, שכמובן הצליחו לעכב את הטיפול בבעיה במשך שנתיים. מנהל תחום ג'קי לוי, דאז, שספק אם יודע קרוא וכתוב מינו אותו כמנהל תחום קציני בטיחות! אדם ללא כישורים בעליל, וזה לא המצאה שלי, ועדה נכבדה בראשות אלוף במילואים עמי סגיס, קבעה שהבנאדם הזה דפ"ר ממדרגה ראשונה, דהיינו אין לו כישורים , לא מקצועי ולא תורם כלום למערכת, מלבד להוסיף קציני בטיחות לעשיית רווח פוליטי לעצמו. בסוף אמנם הצלחתי לשנות את תקנה 579 ולפטור רכבי סיור מחובת קצין בטיחות. עוד המצאה ברוח התקופה העותמאנית של אנשים שלא יודעים מה זה בטיחות. חובה שיש אותה רק בישראל! הללויה! כשנכנסתי לעובי הקורה ראיתי איך היועמ"שית עו"ד שרית זוכוביצקי, היום כבוד השופטת לתעבורה, מזלזלת בהוראות שנתן לה יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ בשעתו אברהם פורז בעניין, והיא פשוט התעלמה מההוראות שנתן לה. וכשאני שאלתי אותה מדוע היא לא טיפלה במה שציווה עליה יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת לעשות – היא טענה שזה לא תפקידה והיא במקרה הייתה בוועדת הכלכלה של הכנסת אותו יום חחחחח. אתם מבינים יועמ"שית אגף הרכב מגיעה לועדת הכלכלה כגורם המשפטי הכי בכיר במשרד התחבורה ואח"כ היא טוענת שבמקרה היא הייתה שם. לכאורה ולפי דעתי הבלתי מבוססת, הסיבה שהיא לא פעלה זה מהחשש כי ועד העובדים השולט במשרד שידידנו ג'קי לוי מנהל תחום בטיחות שלא מבין מהחיים שלו בבטיחות בדרכים יטפל בה בגין שהיא מנסה למנוע ממנו להכניס קציני בטיחות במקום שאינם נדרשים כדי להעצים את כוחו בקירבם.
בקצה השני של הפירמידה הפקידות במשרד הרישוי בתלפיות, מצד אחד לרבות מהן אין כל הבנה מעמיקה במה שהן עושות והן עובדות להביא פרנסה הביתה שזה אנושי אבל ממש לא מקצועי, אבל מצד שני הן משתדלות והן קשובות ככל יכולתן. אבל מה לעשות אם זה דבר קצת חורג מהרגיל פשוט לא יודעות מה לעשות. אבל הפקידה שטיפלה בי ברישום רכב מדברי שברשותי עשתה מעשה שהרשים אותי מאוד, היא היתה מודעת שמשרד התחבורה עושק אותנו ולא מחזיר אגרה למי שעובד עם רכב מדברי אז היא לימדה אותי טריק איך כן לקבל את הפרשי אגרת הרישוי לרכב מדברי. שלם את האגרה פעמיים ! גם כרכב מדברי וגם כרכב פרטי ואז תגיש תביעה להחזר בגין כפל תשלום. רכשתי את הרכב כפרטי אגרת רישוי 2,500 ש"ח , שילמתי עוד פעם אגרת רישוי 500 ש"ח כרכב מדברי, ולאחר כחודשיים ולאחר שמילאתי טופס תשלום אגרה כפול, ראה זה פלא קיבלתי בחזרה את האגרה כרכב פרטי וחסכתי 2,000 ש"ח! הללויה , תודה לך הפקידה ממשרד הרישוי בתלפיות שפעלה כמשרתת ציבור אמיתית שאכפת לה מכל הלב מהאזרח הקטן.
גברת טלי גדליהו רע"ן סיור ברשות לתחבורה ציבורית, אין לכם מושג מה הגברת הזאת עושה כדי לטפל בי, אני שולח לה ערמות של בקשות שכל פקיד אחר בוודאי היה כבר בוכה, אבל היא מתקתקת אותי כמו שעון שוויצרי ותוך דקות ספורות מחסלת את כל בקשותיי. לא שאין לנו חילוקי דעות אבל המוטו שלה מה שאפשר לעשות עכשיו ומייד לא שווה לדחות למחר פשוט גורם לי להעריץ אותה. ועוד דבר שאני כל כך מעריך אצלה, היא דוחפת את השימוש באינטרנט ככל האפשר, זוכרים את מנהל תחום תקינה הדפ"ר ג'קי לוי הוא בכלל לא יודע להשתמש באינטרנט, ואת כל התשובות שלו היה שולח לי העוזרת שלו שבינתיים נהייתה מנהלת תחום יבוא. ויש עוד רבים במשרד התחבורה שלא מבינים כי השימוש באינטרנט מוריד מחצית מהעבודה.
24-012 מכתב תודה והערכה גב טלי גדליהו
גל מזרחי הבוחן בעמדה מס' 1 בירושלים, תותח על שאין כמותו בכל משרד התחבורה, המקום היחידי במשרד התחבורה שאתה לא מחכה בתור יותר מעשר דקות, זה מכונה של בוחן, שלמרות המראה האדיש המזלזל שלו, נותן לך את הלב ומגיע לעבודה גם כשהוא חולה מת. הייתי אצלו פעמים רבות והוא לעולם לא חייך אליי ותמיד יש לו פרצוף כאילו אתה מפריע לו במחשבות על רומו של עולם, אבל תוך כדי הפרצופים העצובים שלו הוא מתקתק את העבודה תפתח פה תפתח שם זוחל מתחת לרכב בוחן בודק כמו רובוט מקצועי ועוד לפני שאתה מבין מה הוא עשה הוא מתחיל לכתוב במהירות של מכונת יריה על הטפסים חותם טרח ויאללה אומר לך לך למשרד הרישוי. אני פשוט אוהב משרת ציבור יעיל מסור ויעיל כל כך שבא לעבודה גם למרות שיכול היה לקבל ימי מחלה. חברים אל תבקשו ממנו להיות לבוש כמו הדוגמני הצמרת בחולון בני ושלום שרק אוכלים לי את הלב בכל פעם שאני נדרש לשירות מהם, העמדה הזו בחולון היא העמדה הכי מעצבנת והכי אנטי שירות לציבור, כמובן בטענה שהם עושים את תפקידם אבל אם תחליק להם משהו מבטיחכם שהכל יעשה יותר מהר.
ועכשיו נעבור לרשימת משרתי הציבור הבוגדים באינטרס הציבור –
צר לי שאני צריך לרדת לרמת ביבים כדי לתאר את האנשים האלה, אין לי דרך אחרת כדי לזעוק את זעקתי ! ואני נאלץ לתאר את העוולה שהם עושים לנו יום יום שעה שעה, ממררים את חיינו, גורמים לבזבוז משווע עמידה אינסופית בתורים ליבם אטום וגס בבעיות שלנו והם נחשבים למשרתי ציבור ברמה גבוהה, אוי לנו שכאלה משרתי ציבור מפגרים משרתים אותנו! ושוב אני מתנצל בפניכם הקוראים על הגסות שאני נאלץ להשתמש בה כדי להעיר את ערימת הפדלאות האלה במשרד התחבורע.
סמנכ"ל אבנר פלור – מככב אצלי בראש הרשימה של משרת ציבור שעושה בדיוק ההיפך מתפקידו ובמקום לשרת את הציבור הוא פועל כגיס החמישי לטובת יבואני הרכב, הוא עשה זאת עוד מהיותו מנהל אגף הרכב, הבנאדם הזה שאין לו אתה הכישורים המתאימים לעמוד מול אחד מכוחות בעלי ההון האדירים ביותר בישראל – יבואני הרכב, פשוט מתנהג כמי שמקבל מהם משכורת ואוכל מידם! אני מקווה שמדובר בטיפשות בלבד ולא של שחיתות לשמה כמו פקידים בכירים רבי מעלה אחרים במשרד התחבורה שמצאו דרכם מחוץ למערכת או לכלא. הבנאדם הזה עושה כאלה טעויות קריטיות לאזרחי המדינה ופוגע באינטרס הציבורי ולכאורה הוא עושה זאת מתוך בורות וחוסר הבנה תהומי לאינטרס הציבורי, ואדון שר התחבורה הנכבד ישראל כץ היה חייב להעיף אותו מהמערכת ממזמן. אני הייתי עד איך משרת הציבור הזה מתווכח עם שר התחבורה בוועדת הכלכלה של הכנסת לטובת יבואני הרכב ונגד האינטרס הציבורי, ונגד שר התחבורה, הבנאדם הזה הוא האויב מספר אחד של כל אזרח בישראל שרוצה לעשות יבוא אישי לרכב ע"פ זכותו.
מנהלת אגף הרכב גב' עינת סגל , כמו קודמה בתפקיד משה ויצמן פשוט לא שווים כלום, לכאורה הם לא רשעים גמורים ומושחתים שפוגעים באינטרס הציבורי בכוונת זדון אלא לכאורה בגלל קוצר רואי מזעזע שאין לי דרך אחרת להגדירה אלא טיפשות! ובגלל שהם לא מסוגלים להבין מהו האינטרס הציבורי ! אין לי כל יכולת להבין מדוע הם יום יום פוגעים בנו אזרחי מדינת ישראל ומונעים מאיתנו לעשות יבוא אישי לרכב! מבחינתי הם פקידים רמי מעלה נטולי כישורים שלא מסוגלים להתמודד עם בעיה קטנה כגדולה ולא מזיזים דבר! שלא ראויים לתפקידם! ניקח לדוגמה עניין פעוט ערך שבגינה חבר טוב שלי עשה תאונת דרכים קשה כשבא לאסוף טופס כדי לשלם בדואר במקום לשלם באינטרנט, והוא מנוטרל כבר יותר משנה ולא עובד. מנהלת אגף הרכב במשך שנה בתפקיד לא מסוגלת להכניס תשלום אגרת יבוא אגרה בסך 231 ש"ח למערכת התשלומים הממשלתית , וכך גם הגאון הקודם מר משה ויצמן שלא הצליח במשך 3 שנים ! והאנשים האלה טוענים בפני כי אני לא מבין כמה שזה קשה!!!! תשלום באינטרנט זה קשה ????? הצחקתם אותי … שכחתם שאתם במדינת ישראל המודרנית שמתפרנסת יפה מסטארטאפים, אבל אגף הרכב לב המאפליה נראה לקוח מזמנים אחרים, עת ששלטה כאן האימפריה העותמאנית! אנשים שיעשו הכל כדי שהאזרח הקטן יסבול וכמה שיותר. הפקידים הבכירים האלו לא מסוגלים לגרום לכך שנשלם אגרה באינטרנט, אזרח צריך לבוא לרח' המלאכה 8 בת"א המקום הכי לא נגיש והכי גרוע בארץ לחניה, כמובן רק בשעות העבודה של המשרד, למה שהאנשים הרעים האלה לא יחשבו על פיתרון פשוט כמו לשים את הטפסים בחוץ באופן נגיש ליד המדרכה במקום שתוכל להגיע בלילה כשאין תנועה, תצא מהרכב ותיקח את הטופס העותמאני הזה. ואח"כ כמובן לשלם פיזית בדואר, ולא בהעברה באינטרנט. כמה טמטום פרימיטיביות ורשע יש בדרישה הזו לבוא לקחת טופס מהמשרד שלהם וללכת לשלם בדואר, חיים בתקופה העותמאנית כבר אמרתי לכם. אז מה יש לי עוד להגיד על הגברת המהנדסת החכמה הזו אם היא לא מסוגלת במשך שנה מאז נכנה לתפקידה לאפשר תשלום אגרה באינטרנט באופן המוכיח שהיא משרתת ציבור פרימיטיבית ללא כל יכולת. אבל חוץ מהעובדה שאין לה כל יכולת היא גם רשעית ברמת על , הרי כל אגף הרכב לא סובל אותי בגלל שאני אומר להם את האמת בפנים, אז כמובן שהם מחפשים אותי. אז גברת מנהלת אגף הרכב שסירבה להיפגש איתי בגלל שאני מעליב את האינטלגציה של הפקידים העותמאנים המשרתים במשרד התחבורה חשבה שהיא יכולה להפחיד את עבדכם הנאמן! גברת מנהלת תקראי בתחילת הפיסקה שלך אני נמ"ר שלא פוחד משום דבר, ככה עשו אותי במדינת ישראל , לקחו אותי בגיל 18 שלחו אותי לחזית בסיני ואמרו לי לתקוף 600 טנקים ואני הסתערתי יחד עם חבריי, והייתי בין הבודדים שנשארו כדי לספר זאת. אז גברתי הנכבדה תצאי מתוך נקודת הנחה שכל מה שלא תעשי לא תצליחי להפחיד אותי ולא תצליחי לסתום לי את הפה. לכי תקראי את כל העתירות שעשיתי נגד משרד התחבורה, להזכירך אין לי כל השכלה משפטית, לכי תראי את כל המקרים שטיפלתי בהם מול מנהלי תחום שונים ודעתי הלא מקצועית הייתה הנכונה ודעתם של בעלי המקצוע הייתה טעות. כן גם את גבירתי את עבריינית כמו שאר העבריינים במשרד התחבורה ואת עוד תיפגשי איתי בבתי משפט רק התחלנו את מערכת היחסים עד שגם את תעזבי את תפקידך ויגיע עוד לא יוצלח. גבירתי את לא מתביישת לאיים עליי במאה אלף ש"ח עיצומים ושנתיים מאסר על שטות מטומטמת שרק פקידים אטומי לב רשעים וטיפשים כמוך שאינם מכירים את החוק יכולים לחשוב על כך ?! שלא תחשבי לרגע שהעניין הזה נשכח ונסלח אנחנו עוד ניפגש בבית המשפט על כך.
מנהל תחום תקינה מהנדס ג'מיל אבו חלא – כמו כמאל גמיל לפניו וכמו נתן מלמד לפניהם וכמו רבים אחרים במשרד התחבורה. אנשים ללא כישורים מינימאליים שלא מבינים את המושג משרת ציבור, ממונה על תחום תקינה! אדם שצריך להיות האדם הכי משכיל הכי חכם מעל כולם כדי לדאוג שלמדינת ישראל יגיעו כלי רכב בתקינה נכונה, אדם שצריך להכיר וליישם את המערכות הסופר חכמות בענף הרכב הסופר טכנולוגי, התגלה לי כאדם חסר כישורים ברמה מבהילה. הבנאדם כותב כמו ילד מפגר שנשאר כיתה ביסודי עת לימדו איך כותבים ואיך מתבטאים. בושה למדינת ישראל שאדם כזה, עם יכולת התבטאות כה ירודה מקבל תפקיד כה חשוב המחייב כישורים הנדסאיים ממדרגה ראשונה. והוא לא הראשון שמשרת בתפקיד זה שאינו ראוי לתפקיד החל ממר נתן מלמד שבלי להתבייש השתין מגבהי המקפצה ללא כל כישוריו ההנדסאיים, הוא אמר לי לפני שאתה מגיע לפגישה שקבענו תתקשר אולי אני אהיה חולה באותו יום, אדם שקבע כי ברכב סדן המיועד לסיור צריכה להיות אלונקה, כמה טיפש יכול להיות בנאדם כזה שמאלץ אותנו לשים אלונקה ולחסום את כל המושבים ברכב כדי לספק שגעונותיו. כל זה מעיד יותר מהכל כי משרד התחבורע רע למדינת ישראל.
גב' קרן טרנר הנאווה מנכ"לית משרד התחבורה כל כך אדישה לסבל שלנו אזרחי המדינה, לא רואה את התורים האינסופיים ואת חוסר היעילות של משרד התחבורע בכל אשר נפנה מיליוני שעות עבודה אנשים מבזבזים בתורים אינסופיים לקבלת שירות ובל נזכיר את הכישלון הקולוסאלי שלה בתשיות תחבורה ציבורית שהיא מותירה אותנה יחד עם מדינות מפגרות אחרות תוך בזבוז תקציבי עתק. כל כך יהירה ומנותקת כשהיא מסרבת לטפל בבעיות שמציג לה אדם כמוני, אדם שכבר עשה הרבה למען הפחתת הבירוקרטיה, במקום לאמץ אותי לעזרתה היא מתנהגת אליי כאל טרוריסט נקלה שיש למנוע ממנו כניסה למשרד התחבורה. חחחחחחחחחח ניפגש בבית המשפט ונראה מי טרוריסט ומי פוגע באינטרס הציבורי.