משרד התחבורע רע לישראל ורע לאזרחי ישראל! מתי תפסיקו להתעמר בנו מתי תאפשרו לנו לעשות יבוא אישי לרכב בקלות ?

משרד התחבורע רע למדינת ישראל ולאזרחיה

בגלל משרד התחבורע אזרחי מדינת ישראל מבזבזים מיליוני שעות עבודה בהמתנה בתורים!

בגלל משרד התחבורע אין תחבורה ציבורית נאותה למרות השקעות מליארדים בהשקעות ראוותניות בזבזניות 

ואני האזרח הקטן מוטי בר-נס (120 ק”ג) לא אעזוב אתכם עד יום מותי, עד שלא אצמצם את התורים האלה למשהו הגיוני!

לפני הכל אני חייב לציין את הצדיקים הטובים שאני מכיר 

המנכ”ל הפורש עוזי יצחקי ולמרות הכתבה המפורסמת בטלביזיה,  כל מה שביקשתי ממנו הוא התייחס אליי באופן אנושי הכי מכובד והכי יפה שיכול, ואני כידוע לא מבעלי ההון, לא איש אקדמיה, לא קשור לפוליטיקה, רק עם תעודת נמ”ר – נודניק ממדרגה ראשונה.  בתקופתו כמנכ”ל ובמיוחד כסמנכ”ל הבחנתי בתופעה בלתי מוסברת שהפקידים תחתיו פשוט לא עושים מה שהוא אומר להם לעשות. לדוגמה יועמ”שית אגף הרכב עו”ד שרית זוכוביצקי, נתן לה הסמנכ”ל הוראה מפורשת לא לערב את גף קציני בטיחות !  בעניין דרישתי לבטל חובת קצין בטיחות לרכבי סיור, מה עשתה הגברת הנכבדה, היום שופטת תחבורה, דבר ראשון היא ערבה את גף קציני תחבורה, שכמובן הצליחו לעכב את הטיפול בבעיה במשך שנתיים. מנהל תחום ג’קי לוי, דאז, שספק אם יודע קרוא וכתוב מינו אותו כמנהל תחום קציני בטיחות!  אדם ללא כישורים בעליל, וזה לא המצאה שלי, ועדה נכבדה בראשות אלוף במילואים עמי סגיס, קבעה שהבנאדם הזה דפ”ר ממדרגה ראשונה, דהיינו אין לו כישורים , לא מקצועי ולא תורם כלום למערכת, מלבד להוסיף קציני בטיחות לעשיית רווח פוליטי לעצמו. בסוף אמנם הצלחתי לשנות את תקנה 579 ולפטור רכבי סיור מחובת קצין בטיחות. עוד המצאה ברוח התקופה העותמאנית של אנשים שלא יודעים מה זה בטיחות. חובה שיש אותה רק בישראל! הללויה! כשנכנסתי לעובי הקורה ראיתי איך היועמ”שית עו”ד שרית זוכוביצקי, היום כבוד השופטת לתעבורה, מזלזלת בהוראות שנתן לה יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח”כ בשעתו אברהם פורז בעניין, והיא פשוט התעלמה מההוראות שנתן לה. וכשאני שאלתי אותה מדוע היא לא טיפלה במה שציווה עליה יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת לעשות – היא טענה שזה לא תפקידה והיא במקרה הייתה בוועדת הכלכלה של הכנסת אותו יום חחחחח. אתם מבינים יועמ”שית אגף הרכב מגיעה לועדת הכלכלה כגורם המשפטי הכי בכיר במשרד התחבורה ואח”כ היא טוענת שבמקרה היא הייתה שם. לכאורה ולפי דעתי הבלתי מבוססת,  הסיבה שהיא לא פעלה זה מהחשש כי ועד העובדים השולט במשרד שידידנו ג’קי לוי מנהל תחום בטיחות שלא מבין מהחיים שלו בבטיחות בדרכים יטפל בה בגין שהיא מנסה למנוע ממנו להכניס קציני בטיחות במקום שאינם נדרשים כדי להעצים את כוחו בקירבם.

בקצה השני של הפירמידה הפקידות במשרד הרישוי בתלפיות, מצד אחד לרבות מהן אין כל הבנה מעמיקה במה שהן עושות והן עובדות להביא פרנסה הביתה שזה אנו8שי אבל ממש לא מקצועי, אבל מצד שני הן משתדלות והן קשובות ככל יכולתן. אבל מה לעשות אם זה דבר קצת חורג מהרגיל פשוט לא יודעות מה לעשות. אבל הפקידה שטיפלה בי ברישום רכב מדברי שברשותי עשתה מעשה שהרשים אותי מאוד, היא היתה מודעת שמשרד התחבורה עושק אותנו ולא מחזיר אגרה למי שעובד עם רכב מדברי אז היא לימדה אותי טריק איך כן לקבל את הפרשי אגרת הרישוי לרכב מדברי. שלם את האגרה פעמיים !  גם כרכב מדברי וגם כרכב פרטי ואז תגיש תביעה להחזר בגין כפל תשלום. רכשתי את הרכב כפרטי אגרת רישוי 2,500 ש”ח , שילמתי עוד פעם אגרת רישוי 500 ש”ח כרכב מדברי, ולאחר כחודשיים ולאחר שמילאתי טופס תשלום אגרה כפול,  ראה זה פלא קיבלתי בחזרה את האגרה כרכב פרטי וחסכתי 2,000 ש”ח! הללויה , תודה לך הפקידה ממשרד הרישוי בתלפיות שפעלה כמשרתת ציבור אמיתית שאכפת לה מכל הלב מהאזרח הקטן.

גברת טלי גדליהו רע”ן סיור ברשות לתחבורה ציבורית, אין לכם מושג מה הגברת הזאת עושה כדי לטפל בי, אני שולח לה ערמות של בקשות שכל פקיד אחר בוודאי היה כבר בוכה, אבל היא מתקתקת אותי כמו שעון שוויצרי ותוך דקות ספורות מחסלת את כל בקשותיי. לא שאין לנו חילוקי דעות אבל המוטו שלה מה שאפשר לעשות עכשיו ומייד לא שווה לדחות למחר פשוט גורם לי להעריץ אותה. ועוד דבר שאני כל כך מעריך אצלה, היא דוחפת את השימוש באינטרנט ככל האפשר, זוכרים את מנהל תחום תקינה הדפ”ר ג’קי לוי הוא בכלל לא יודע להשתמש באינטרנט, ואת כל התשובות שלו היה שולח לי העוזרת שלו שבינתיים נהייתה מנהלת תחום יבוא. ויש עוד רבים במשרד התחבורה שלא מבינים כי השימוש באינטרנט מוריד מחצית מהעבודה.

גל מזרחי הבוחן בעמדה מס’ 1 בירושלים, תותח על שאין כמותו בכל משרד התחבורה, המקום היחידי במשרד התחבורה שאתה לא מחכה בתור יותר מעשר דקות, זה מכונה של בוחן, שלמרות המראה האדיש המזלזל שלו, נותן לך את הלב ומגיע לעבודה גם כשהוא חולה מת. הייתי אצלו פעמים רבות והוא לעולם לא חייך אליי ותמיד יש לו פרצוף כאילו אתה מפריע לו במחשבות על רומו של עולם, אבל תוך כדי הפרצופים העצובים שלו הוא מתקתק את העבודה תפתח פה תפתח שם זוחל מתחת לרכב בוחן בודק כמו רובוט מקצועי ועוד לפני שאתה מבין מה הוא עשה הוא מתחיל לכתוב במהירות של מכונת יריה על הטפסים חותם טרח ויאללה אומר לך לך למשרד הרישוי. אני פשוט אוהב משרת ציבור יעיל מסור ויעיל כל כך שבא לעבודה גם למרות שיכול היה לקבל ימי מחלה. חברים אל תבקשו ממנו להיות לבוש כמו הדוגמני הצמרת בחולון בני ושלום שרק אוכלים לי את הלב בכל פעם שאני נדרש לשירות מהם, העמדה הזו בחולון היא העמדה הכי מעצבנת והכי אנטי שירות לציבור, כמובן בטענה שהם עושים את תפקידם אבל אם תחליק להם משהו מבטיחכם שהכל יעשה יותר מהר.

ועכשיו נעבור לרשימת משרתי הציבור הבוגדים באינטרס הציבור

צר לי שאני צריך לרדת לרמת ביבים כדי לתאר את האנשים האלה, אין לי דרך אחרת כדי לזעוק את זעקתי !  ואני נאלץ לתאר את העוולה שהם עושים לנו יום יום שעה שעה, ממררים את חיינו, גורמים לבזבוז משווע עמידה אינסופית בתורים ליבם אטום וגס בבעיות שלנו והם נחשבים למשרתי ציבור ברמה גבוהה, אוי לנו שכאלה משרתי ציבור מפגרים משרתים אותנו! ושוב אני מתנצל בפניכם הקוראים על הגסות שאני נאלץ להשתמש בה כדי להעיר את ערימת הפדלאות האלה במשרד התחבורע.

סמנכ”ל אבנר פלור – מככב אצלי בראש הרשימה של משרת ציבור שעושה בדיוק ההיפך מתפקידו ובמקום לשרת את הציבור הוא פועל כגיס החמישי לטובת יבואני הרכב, הוא עשה זאת עוד מהיותו מנהל אגף הרכב, הבנאדם הזה שאין לו אתה הכישורים המתאימים לעמוד מול אחד מכוחות בעלי ההון האדירים ביותר בישראל – יבואני הרכב, פשוט מתנהג כמי שמקבל מהם משכורת ואוכל מידם! אני מקווה שמדובר בטיפשות בלבד ולא של שחיתות לשמה כמו פקידים בכירים רבי מעלה אחרים במשרד התחבורה שמצאו דרכם מחוץ למערכת או לכלא. הבנאדם הזה עושה כאלה טעויות קריטיות לאזרחי המדינה ופוגע באינטרס הציבורי ולכאורה הוא עושה זאת מתוך בורות וחוסר הבנה תהומי לאינטרס הציבורי, ואדון שר התחבורה הנכבד ישראל כץ היה חייב להעיף אותו מהמערכת ממזמן. אני הייתי עד איך משרת הציבור הזה מתווכח עם שר התחבורה בוועדת הכלכלה של הכנסת לטובת יבואני הרכב  ונגד האינטרס הציבורי, ונגד שר התחבורה,   הבנאדם הזה הוא האויב מספר אחד של כל אזרח בישראל שרוצה לעשות יבוא אישי לרכב ע”פ זכותו.

מנהלת אגף הרכב גב’ עינת סגל , כמו קודמה בתפקיד משה ויצמן פשוט לא שווים כלום, לכאורה הם לא רשעים גמורים ומושחתים שפוגעים באינטרס הציבורי בכוונת זדון אלא לכאורה בגלל קוצר רואי מזעזע שאין לי דרך אחרת להגדירה אלא טיפשות!  ובגלל שהם לא מסוגלים להבין מהו האינטרס הציבורי ! אין לי כל יכולת להבין מדוע הם יום יום פוגעים בנו אזרחי מדינת ישראל ומונעים מאיתנו לעשות יבוא אישי לרכב!  מבחינתי הם פקידים רמי מעלה נטולי כישורים  שלא מסוגלים להתמודד עם בעיה קטנה כגדולה ולא מזיזים דבר! שלא ראויים לתפקידם!  ניקח לדוגמה עניין פעוט ערך שבגינה חבר טוב שלי עשה תאונת דרכים קשה כשבא לאסוף טופס כדי לשלם בדואר במקום לשלם באינטרנט, והוא מנוטרל כבר יותר משנה ולא עובד. מנהלת אגף הרכב במשך שנה בתפקיד לא מסוגלת להכניס תשלום אגרת יבוא אגרה בסך 231 ש”ח למערכת התשלומים הממשלתית , וכך גם הגאון הקודם מר משה ויצמן שלא הצליח במשך 3 שנים ! והאנשים האלה טוענים בפני כי אני לא מבין כמה שזה קשה!!!!  תשלום באינטרנט זה קשה ????? הצחקתם אותי … שכחתם שאתם במדינת ישראל המודרנית שמתפרנסת יפה מסטארטאפים, אבל אגף הרכב לב המאפליה נראה לקוח מזמנים אחרים, עת ששלטה כאן האימפריה העותמאנית! אנשים שיעשו הכל כדי שהאזרח הקטן יסבול וכמה שיותר. הפקידים הבכירים האלו לא מסוגלים לגרום לכך שנשלם אגרה באינטרנט, אזרח צריך לבוא לרח’ המלאכה 8 בת”א המקום הכי לא נגיש והכי גרוע בארץ לחניה, כמובן רק בשעות העבודה של המשרד, למה שהאנשים הרעים האלה לא יחשבו על פיתרון פשוט כמו לשים את הטפסים בחוץ באופן נגיש ליד המדרכה במקום שתוכל להגיע בלילה כשאין תנועה, תצא מהרכב ותיקח את הטופס העותמאני הזה. ואח”כ כמובן לשלם פיזית בדואר, ולא בהעברה באינטרנט.  כמה טמטום פרימיטיביות ורשע יש בדרישה הזו לבוא לקחת טופס מהמשרד שלהם וללכת לשלם בדואר, חיים בתקופה העותמאנית כבר אמרתי לכם. אז מה יש לי עוד להגיד על הגברת המהנדסת החכמה הזו אם היא לא מסוגלת במשך שנה מאז נכנה לתפקידה לאפשר תשלום אגרה באינטרנט באופן המוכיח שהיא משרתת ציבור פרימיטיבית ללא כל יכולת. אבל חוץ מהעובדה שאין לה כל יכולת היא גם רשעית ברמת על , הרי כל אגף הרכב לא סובל אותי בגלל שאני אומר להם את האמת בפנים, אז כמובן שהם מחפשים אותי. אז גברת מנהלת אגף הרכב שסירבה להיפגש איתי בגלל שאני מעליב את האינטלגציה של הפקידים העותמאנים המשרתים במשרד התחבורה חשבה שהיא יכולה להפחיד את עבדכם הנאמן! גברת מנהלת תקראי בתחילת הפיסקה שלך אני נמ”ר  שלא פוחד משום דבר, ככה עשו אותי במדינת ישראל , לקחו אותי בגיל 18 שלחו אותי לחזית בסיני ואמרו לי לתקוף 600 טנקים ואני הסתערתי יחד עם חבריי, והייתי בין הבודדים שנשארו כדי לספר זאת.  אז גברתי הנכבדה תצאי מתוך נקודת הנחה שכל מה שלא תעשי לא תצליחי להפחיד אותי ולא תצליחי לסתום לי את הפה. לכי תקראי את כל העתירות שעשיתי נגד משרד התחבורה, להזכירך אין לי כל השכלה משפטית, לכי תראי את כל המקרים שטיפלתי בהם מול מנהלי תחום שונים ודעתי הלא מקצועית הייתה הנכונה ודעתם של  בעלי המקצוע הייתה טעות. כן גם את גבירתי את עבריינית כמו שאר העבריינים במשרד התחבורה ואת עוד תיפגשי איתי בבתי משפט רק התחלנו את מערכת היחסים עד שגם את תעזבי את תפקידך ויגיע עוד לא יוצלח. גבירתי את לא מתביישת לאיים עליי במאה אלף ש”ח עיצומים ושנתיים מאסר על שטות מטומטמת שרק פקידים אטומי לב רשעים וטיפשים כמוך שאינם מכירים את החוק יכולים לחשוב על כך ?!  שלא תחשבי לרגע שהעניין הזה נשכח ונסלח אנחנו עוד ניפגש בבית המשפט על כך.

מנהל תחום תקינה מהנדס ג’מיל אבו חלא – כמו כמאל גמיל לפניו וכמו נתן מלמד לפניהם וכמו רבים אחרים במשרד התחבורה. אנשים ללא כישורים מינימאליים שלא מבינים את המושג משרת ציבור, ממונה על תחום תקינה! אדם שצריך להיות האדם הכי משכיל הכי חכם מעל כולם כדי לדאוג שלמדינת ישראל יגיעו כלי רכב בתקינה  נכונה, אדם שצריך להכיר וליישם את המערכות הסופר חכמות בענף הרכב הסופר טכנולוגי, התגלה לי כאדם חסר כישורים ברמה מבהילה. הבנאדם כותב כמו ילד מפגר שנשאר כיתה ביסודי עת לימדו איך כותבים ואיך מתבטאים. בושה למדינת ישראל שאדם כזה, עם יכולת התבטאות כה ירודה מקבל תפקיד כה חשוב המחייב כישורים הנדסאיים ממדרגה ראשונה. והוא לא הראשון שמשרת בתפקיד זה שאינו ראוי לתפקיד החל ממר נתן מלמד שבלי להתבייש השתין מגבהי המקפצה ללא כל כישוריו ההנדסאיים, הוא אמר לי לפני שאתה מגיע לפגישה שקבענו תתקשר אולי אני אהיה חולה באותו יום, אדם שקבע כי ברכב סדן המיועד לסיור צריכה להיות אלונקה, כמה טיפש יכול להיות בנאדם כזה שמאלץ אותנו לשים אלונקה ולחסום את כל המושבים ברכב כדי לספק שגעונותיו. כל זה מעיד יותר מהכל כי משרד התחבורע רע למדינת ישראל.

גב’ קרן טרנר הנאווה מנכ”לית משרד התחבורה כל כך אדישה לסבל שלנו אזרחי המדינה, לא רואה את התורים האינסופיים ואת חוסר היעילות של משרד התחבורע בכל אשר נפנה מיליוני שעות עבודה אנשים מבזבזים בתורים אינסופיים לקבלת שירות ובל נזכיר את הכישלון הקולוסאלי שלה בתשיות תחבורה ציבורית שהיא מותירה אותנה יחד עם מדינות מפגרות אחרות תוך בזבוז תקציבי עתק. כל כך יהירה ומנותקת כשהיא  מסרבת לטפל בבעיות שמציג לה אדם כמוני, אדם שכבר עשה הרבה למען הפחתת הבירוקרטיה, במקום לאמץ אותי לעזרתה היא מתנהגת אליי כאל טרוריסט נקלה שיש למנוע ממנו כניסה למשרד התחבורה. חחחחחחחחחח ניפגש בבית המשפט ונראה מי טרוריסט ומי פוגע באינטרס הציבורי.

 

אגרת יבוא אישי. מנהלי אגף הרכב עינת סגל ומשה ויצמן לא מסוגלים להכניס לשירות התשלומים באינטרנט הם מתאימים לתקופה העותמאנית – בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז